Bu sergi Henri Cartier-Bresson, Robert Capa, Brassaï gibi fotoğrafçıların mirası olan büyük bir fotoğrafik geleneğin iki önde gelen yorumcusunun çalışmalarından oluşuyor. Türkiye’den
1960’larda müzikli Türkiye. DEPO, küratörlüğünü Roll, Express ve Bir + Bir dergilerinin yayın ekibinden Derya Bengi’nin yaptığı ve Türkiye’nin 1960’lı yıllarda yaşadığı
Volkan Aslan, İstikrarsız Tekrar sergisini farklı nedenlerden ve işlevlerden dolayı üretilmiş şablonlar yardımıyla oluşturduğu desenler üzerinden kurguluyor. Sergi, kamusal ve özel alanların
4. Uluslararası Rotterdam Mimarlık Bienali (IABR) “Açık Şehir: Biraradalığı Tasarlamak” ortaklığında, Philipp Misselwitz ve Can Altay küratörlüğünde 3 sergi.