loader image

illüstrasyon

Liza Kaka: Neden küçük tavşan, derisini yüzdüğümüz zaman artık sekmiyor?

Söyleşi: Erman Akçay, 2016 Çeviri: Selin Oransayoğlu Liza merhaba, söyleşiye geçmeden önce seni tanımayan okuyucular için kendinden biraz bahsetmek ister misin? Aslında kendimden bahsetmeyi pek sevmiyorum. Sanırım resimlerim beni, kendim hakkımda söyleyebileceklerimden daha iyi tanımlar (Bu yüzden annem yaptıklarımdan nefret…

Mavado Charon: Normallikten intikam almak

Söyleşi: Erman Akçay Çeviren: İnci Kara, Suzan Sarı Mavado merhaba, bizlere biraz kendinden bahseder misin? Sapıklık derecesinde dehşet çizimler yapıyorsun ve birçok yayında yer almış sıradışı bir sanatçısın. Bu brutal homosexual porn düşlemi ne zamandır kağıda işliyorsun? Kendimle ilgili sadece…

[Çizgi roman I] Tarihi ve imgelerin gelişimi

Gülşah Seyhan'ın çizgi roman tarihini özetleyen yazı dizisinin ilk parçasında, tarihine, konularına, çizim türlerine, ilk sansür uygulamalarına ve sansüre tepki olarak yeraltına çekilen örneklerine göz atıyoruz. Gelecek bölümde sinemadaki örnekleri ve odak kitlesi yer alacak.

Winkler+Noah: Awakening/Les Femmes Heretiques

Daha önce The Puppet Show adlı çalışmalarını Futuristika! ile paylaşan fotoğraf sanatçıları Romina Raffaelli ve Stefano Marini, yaratıcısı oldukları Winkler+Noah Photography markası ile 6 Haziran'da Milano'da Wannabee Gallery'de açacakları yeni bir sergi haberiyle kendilerini hatırlatıyorlar. Yolu sevgiden geçmeyenler bakmasın!

Bahçedeki gidonları kromajlı pırpır da neyin nesi?

Bir delikanlı vardı. Adı Karamanlis'ti. Ya da onun gibi bir şeydi: Karawo? Karabaş? Karafol? Neyse, lafı uzatmayalım, adı Karabişi'ydi. Her halükârda öyle pek sıradan olmayan, bir şeyler çağrıştıran, kolay kolay unutulmayacak bir adı vardı.