Bir delikanlı vardı. Adı Karamanlis'ti. Ya da onun gibi bir şeydi: Karawo? Karabaş? Karafol? Neyse, lafı uzatmayalım, adı Karabişi'ydi. Her halükârda öyle
Pierre Loti’nin Türk hayranlığı, derin oryantalizmi hep söylenir. Etkisi İstanbul’da, sokaklarda, caddelerde, mekanlarda hala devam etmektedir. Futuristika! yazarı Emrah Sayar ise, efemeralardan
4 Mayıs - 15 Mayıs tarihleri arasında İrlanda Büyükelçiliği, Beyoğlu Belediyesi, İstanbul 2010 Ajansı ve Uluslararası İstanbul Şiir Festivali ortaklığıyla, Beyoğlu Sanat
Selçuk Altun'un uzun süredir Cumhuriyet Kitap dergisindeki köşesinde kaleme aldığı yazılarından, edebiyat gözlemlerinden ve kritiklerinden oluşan yeni kitabı "Kitap İçin 2″, Sel
Sulukule'nin, Türk klasik müziği makamından ve emprovize müziğin çıktığı Roman düğünü melodilerinin karışımından çıkan seslerle doluştuğu zamanlar geride kaldı. Şehir yeniden yapılanıyor,
Türkiye'de internet dünyasının ilk şiir ve edebiyat sitelerinden biri olan “Yitik Ülke” şu sıralar 10. yaşını kutluyor. Futuristika! nice seneler diler...
1980 doğumlu Macar müzisyen ve besteci, Budapeşte yakınlarında büyüdüğü Mernye köyünde, elinden düşürmediği siberpunk romanları okuyorken, gelecekte yaptığı bestelerin bilgisayar oyunlarında kullanılacağını
Yazar, şair, ressam, müzisyen, tiyatro yazarı, eleştirmen, mühendis, kabare şarkıcısı... Tam 50 yıl önce bir yaz günüydü, bir başka evrenin sözcülüğünden ayrılalı…