Gerard Reve, yazının çelişkilerden filizleneceğini keşfetmiş insanlardan. Şimdilerin giderek popülerleşen hibrid anlatının, kurguyla biyografinin iç içe geçtiği metinlerin öncülü. Bunu yaparken yaptığını
Gillian Anderson, Criterion seçkisi için filmin ilk gösterimlerinde kullanılan müziğin peşine düştü ve kurduğu küçük orkestra ile bu hezeyanı yeniden canlandırdı.
Ken Hollings, bestecinin korku ve suç filmlerindeki tınılarının saykodelik izdüşümünü aktarıyor.
Jim Jarmsuch, Romero'nun çalışmalarının etkisi ve Yaşayan Ölülerin Gecesi'nin filmine nasıl analık yaptığını anlatıyor.
Monte Cassino katedralinin ve manastırının katledilmesinin ağırlığıyla yazamayan bir yazarın ölüme terk ettiği kitabın musallat olması üzerine.
Cockney Rejects, zaten ölü doğmuş Oi mevzusuna ve bir stadın, Upton Park'ın ölümüne dair yorum yapıyor.
"Yok etme dürtüsü yaratıcı bir dürtüdür”
Diğer insanlar evlerine nasıl girerlerse, Louise-Ferdinand Céline de büyük edebiyata öyle girdi. Hekim ve sanatçı olarak muazzam bir gözlem birikimine sahip, akademizme
"...bir köşede unutulmuşlardan..."